Nieuws op Facebook

februari 19, 2018 0 Door admin
4 years ago

Vanavond de eerste van vijf Aqua Dinge(s). Een soort Aquabootcamp voor de variatie. Deels op de kant en deels in het water. Lijkt het je leuk om volgende week woensdagavond om 20:00uur ook mee te ... See more

Speedo NL

Door 1x per week 30 minuten te zwemmen, kan je je energieniveau al verbeteren!

#LoveToSwim #LoveSwimming #MindBodySwim #Speedo

Foto's uit het bericht van Zwemclub de Dinge

Wedstrijd 3 van 4 Van de vierkampcompetitie. Weer een geslaagde wedstrijd met veel pr' s.

Beetje krachttraining tussendoor😎

Foto's uit het bericht van Zwemclub de Dinge

Kamp Bakkeveen 2019 is een feit, weer mooie herinneringen gemaakt! Heel veel leuke dingen gedaan en vooral ook veel lol gehad. Iedereen bedankt voor een super geslaagd weekend!!!

4 years ago

Laatste paar uur van het kamp zijn onderweg

Foto's uit het bericht van Zwemclub de Dinge

Prachtige 2de dag van kamp, met diverse spelletjes, Outdoor Bakkeveen, BBQ en kampvuur

Foto's uit het bericht van Zwemclub de Dinge

Goedemorgen vanuit een zonnig Bakkeveen. Iedereen weer fris en fruitig aan het ontbijt😎 Wat zou de dag allemaal brengen??

Foto's uit het bericht van Zwemclub de Dinge

Eerste avond kamp zit erop. Geslaagde dropping. Nu lekker slapen met een verhaaltje van Bram

Foto's uit het bericht van Zwemclub de Dinge

Een frisse start maar zomerseizoen 2019 is aan!!!